Soru 1 |
TestDaF sınavına uzaktan nasıl kayıt olabilirim? |
Cevap 1 |
Sınav kaydı için gereken TAN numarası ve kayıt linki kayıt haftasında tarafımızca mail adresinize gönderilmektedir. |
Soru 2 |
Kayıt esnasında adımı yanlış yazdım. Ne yapmalıyım? |
Cevap 2 |
İsim değişliği sadece TestDaF enstitüsü tarafından yapılabilmektedir. kontakt@TestDaF.de adresine durumunuzu belirten bir mail ve ekte kimliğinizi göndermeniz gerekir. |
Soru 3 |
Kayıt esnasında hangi mail adresimi kullanmam gerekiyor? |
Cevap 3 |
Aktif olarak kullandığınız mail adresinizi girmeniz yeterli. |
Soru 4 |
TestDaF portalına her defasında yeniden kayıt mı olmalıyım? |
Cevap 4 |
Hayır, önceden oluşturduğunuz kullanıcı bilgileriyle giriş yapabilirsiniz. |
Soru 5 |
Fotoğraf yüklemekte sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım? |
Cevap 5 |
İlk önce kayıt esnasında yüklediğiniz fotoğrafın istenilen formata göre uygun olup olmadığına emin olunuz. Yine de sistem kabul etmiyorsa giriş belgeniz yayınlandıktan sonra tekrar deneyebilirsiniz. |
Soru 6 |
Giriş belgemi (Zulassungsschreiben) indiremiyorum. Ne yapmalıyım? |
Cevap 6 |
Giriş belgesi, kayıtlar kapandıktan sonra indirebilir. Ondan önce yayınlanmaz. Yayınlandıktan sonra yine de indirirken sorun yaşıyorsanız, sistemde fotoğrafınız yok demektir. Fotoğraf yükledikten sonra tekrar indirmeyi deneyin. |
Soru 7 |
Kayıt olup olmadığımı nereden anlayabilirim? |
Cevap 7 |
Kayıt olduktan sonra mail adresinize onay maili gelecektir. Onay maili gelmediyse, sisteme baştan TAN ile kayıt olunuz. |
Soru 8 |
Kayıt olduktan sonra tekrar giriş yapmayı denedim ama başarısız oldum. Sorun ne olabilir? |
Cevap 8 |
Portala kayıt olduğunuz kullanıcı adı ve şifre türkçe karekter içermemelidir. Aksi takdirde portala giriş yapamazsınız. |
Soru 9 |
Kullanıcı adımda ve şifremde türkçe karekter kullanmadım ama yine de giriş yapamıyorum. Ne yapmalıyım? |
Cevap 9 |
Bazen TestDaF sayfası kaydın son aşamasında sistemden ve portaldan atabiliyor. Kaydınızı baştan yapıp, onay maili geldiğinden emin olunuz. |
Soru 10 |
Kullanıcı adımı ve/veya şifremi unuttum ve sıfırlayamıyorum. Ne yapmalıyım? |
Cevap 11 |
Şifre, kullanıcı adı sıfırlama ve isim veya kişisel bilgilerinizin değişikliğini sadece TestDaF Enstitüsü yapabilir. kontakt@TestDaF.de adresine mail atıp talepte bulunabilirsiniz. |
Soru 12 |
Sınava girişte yanımda ne getirmeliyim? |
Cevap 12 |
Geçerli bir kimlik (Öğrenci kimliği, Kimlik kartı veya geçerli pasaport) ve giriş belgeniz (Zulassungsschreiben)olmadan sınava giremezsiniz. |
Soru 13 |
Daha önceden fotoğraf yüklemiştim. Tekrar yüklemeli miyim? |
Cevap 13 |
Hayır, sistemde fotoğrafınız mevcut ise, farklı bir fotoğrafa gerek yoktur. |